Service

Specialistii nostri va asigura:

 

  • Diagnoza si reparatie în garantie si post-garantie
  • Instalari software
  • Upgrade-uri hardware
  • Recuperare de date
  • Curatare echipamente
  • Consiliere în utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor

 

 

Inainte de a va prezenta la noi va rugam sa urmati acesti pasi:

 

Inlaturarea huselor / carcaselor / foliilor;

  • back-up de date
  • dezactivarea echipament din cont iCloud

- va logati în www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs.

- selectati dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont

- daca dispozitivul nu este conectat, faceti clic pe Eliminare (Remove) din cont

- daca dispozitivul este conectat, faceti clic pe Stergere (Erase).

 

Când stergerea s-a încheiat, faceti clic pe Eliminare (Remove) din cont

- de-parolare echipament

 

 

 

iCentre nu este responsabil pentru:

 

  • efectuarea pasilor prealabili trimiterii produsului în service
  • eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neîndepărtat în prealabil de trimiterea produsului în service
  • pierderea datelor personale în urma procesului de servisare
  • de-parolare echipament - orice echipament parolat trimis în service nu mai beneficiază de ordinea de procesare a cazurilor de service și iCentre își asumă dreptul de a refuza servisarea respectivului echipament

 

 

În service sunt acceptate în garantie si în afara garantiei echipamente Apple dupa cum urmeaza:

 

  • sisteme de calcul și accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou);
  • iPod (orice model) și accesoriile aferente;
  • iPad și accesoriile aferente (excepție - modelele care încorporează și tehnologia de comunicație pe standardul CDMA);
  • iPhone și accesoriile aferente, accesorii marca Apple.

INFORMATII IMPORTANTE:

 

Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, obligația de a acorda garanție o are vânzătorul produsului, cel care l-a facturat.

În conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamație legată de activitatea furnizorilor autorizați de servicii de garanție, cererea de restituire a prețului produsului, în cazul în care se ajunge la o astfel de variantă, vor fi întotdeauna adresate societății de la care a fost achiziționat produsul, și nu unității de service.

Pentru a fi acceptat în service în garanție produsul trebuie să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.

Pentru validarea și acceptarea în service în al doilea an al garanției de conformitate (în cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.