Service

 

 

Specialistii nostri va asigura:

 
  • diagnoza si reparatie in garantie si post-garantie
  • instalari software
  • upgrade-uri hardware
  • recuperare de date
  • curatare echipamente
  • consiliere in utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor

 

 

Inainte de a va prezenta la noi va rugam sa urmati urmatorii pasi:

 
  • inlaturarea huselor / carcaselor / foliilor;
  • back-up de date;
  • dezactivarea echipament din cont iCloud:

 - va logati in www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs.

 - selectati dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont

 - daca dispozitivul nu este conectat, faceti clic pe Eliminare (Remove) din cont

 - daca dispozitivul este conectat, faceti clic pe Stergere (Erase).

  Cand stergerea s-a incheiat, faceti clic pe Eliminare (Remove) din cont.

  • de-parolare echipament

 

 

iCentre nu este responsabil pentru:

 
  • efectuarea pasilor prealabili trimiterii produsului in service;
  • eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neindepărtat in prealabil de trimiterea produsului in service;
  • pierderea datelor personale in urma procesului de servisare;
  • de-parolare echipament - orice echipament parolat trimis in service nu mai beneficiaza de ordinea de procesare a cazurilor de service si iCentre isi asuma dreptul de a refuza servisarea respectivului echipament.

 

 

In service sunt acceptate in garantie si in afara garantiei echipamente Apple dupa cum urmeaza:

 
  • sisteme de calcul si accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou);
  • iPod (orice model) si accesoriile aferente;
  • iPad si accesoriile aferente (excepție - modelele care incorporeaza si tehnologia de comunicatie pe standardul CDMA);
  • iPhone si accesoriile aferente, accesorii marca Apple.

INFORMATII IMPORTANTE:

 

Conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, obligatia de a acorda garantie o are vanzatorul produsului, cel care l-a facturat.

 

In conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamatie legata de activitatea furnizorilor autorizati de servicii de garantie, cererea de restituire a pretului produsului, in cazul in care se ajunge la o astfel de varianta, vor fi intotdeauna adresate societatii de la care a fost achizitionat produsul, ai nu unitatii de service.
Pentru a fi acceptat in service in garantie produsul trebuie sa fie insotit de factura de achizitie si certificatul de garantie completat de vanzator. Pentru validarea si acceptarea in service in al doilea an al garantiei de conformitate (in cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea sa fie insotit de factura de achizitie si certificatul de garantie completat de vanzator.